Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
    Хаха, все си мисля, че ако я вземеш за 15000, и после пак почнат ремонтите, е по-кофтия вариант.
    За Ивас Ауто потвърждавам, че нито една от колите не стават, ако не е тоталка по-външния вид и салон, ще е леш мотор и кутия.
    Да де, ама за 7000 лева (разликата между екземпляр от 7к и 14к), ще направиш двигателя, скоростната кутия и цялото окачване чисто ново, буквално.
    Точно за това ми е чудно тия коментари тук, че не била ставала, защото нещо се чувало да тропа или не работила равномерно.
    Единствено е важно купето да е здраво. Всичко друго се сменя с чисто ново и имате кола на 0км, буквално.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • А баш,това е по добрия вариант и според мен.
      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

      Comment


      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Да де, ама за 7000 лева (разликата между екземпляр от 7к и 14к), ще направиш двигателя, скоростната кутия и цялото окачване чисто ново, буквално.
        Точно за това ми е чудно тия коментари тук, че не била ставала, защото нещо се чувало да тропа или не работила равномерно.
        Единствено е важно купето да е здраво. Всичко друго се сменя с чисто ново и имате кола на 0км, буквално.
        Проблема е, че вече и да искаш, няма от къде да си купуш 159 за 14-15000, колегите ги изкупуха всички, останаха само под-10000, а при тази пазарна ситуация математиката ти пак е грешна. Затова се търси перфектната за 8000, или ако не е за зор човека, се чака за промоции на есен.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          Проблема е, че вече и да искаш, няма от къде да си купуш 159 за 14-15000, колегите ги изкупуха всички, останаха само под-10000
          Хахах, което ми напомня че довечера на срещата трябва да стисна ръката на едно момче, което си продаде неговата на цена близка до 14к, ако не се лъжа. ГОУЕМ Е!!!!
          Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 20:19.
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • Абе що направо не си ги сглабяте от части тия коли? Като купиш амортизиран кенеф - милионник какво ще му смениш за 7000 лева? Всички възможни датчици, гумени и пластмасови елементи, връзки и т.н.? Или ако е удряна и с изкривена геометрия? Ще я изпънеш ли? Като и е сменяно маслото на 50000 км ще го върнеш назад ли?
            Като си говорим глупости между нас, лошо няма, ама недейте така да заблуждавате хората, които трепърва търсят кола, че ще вземе някой да ви се върже и после ще плаче.
            БО, ти БМВ-то така ли си го избра?
            Last edited by koolio; d.m.y г., 12:31.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • Що па не.ти си лежи на митовете за TUV.
              Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                Проблема е, че вече и да искаш, няма от къде да си купуш 159 за 14-15000, колегите ги изкупуха всички, останаха само под-10000, а при тази пазарна ситуация математиката ти пак е грешна. Затова се търси перфектната за 8000, или ако не е за зор човека, се чака за промоции на есен.
                В Мобиле.де започват от 5500 евро.

                ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:32 ----------

                Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                Що па не.ти си лежи на митовете за TUV.
                Не лежа на митове, а на реалност, която ми е в ръцете вече над 2 години.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  В Мобиле.де започват от 5500 евро.

                  ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:32 ----------



                  Не лежа на митове, а на реалност, която ми е в ръцете вече над 2 години.
                  Как е с новите амортесьори ма, нищо не казваш.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Абе що направо не си ги сглабяте от части тия коли? Като купиш амортизиран кенеф - милионник какво ще му смениш за 7000 лева? Всички възможни датчици, гумени и пластмасови елементи, връзки и т.н.? Или ако е удряна и с изкривена геометрия? Ще я изпънеш ли? Като и е сменяно маслото на 50000 км ще го върнеш назад ли?
                    Като си говорим глупости между нас, лошо няма, ама недейте така да заблуждавате хората, които трепърва търсят кола, че ще вземе някой да ви се върже и после ще плаче.
                    БО, ти БМВ-то така ли си го избра?
                    Както казах, важното е купето да е запазено. Другото се прави, но купе трудно ще освежиш.
                    БМВ-то го взех почти така. След пълна диагностика не показа проблеми. Но целия двигател, диференциал, турбина, преден мост карета - всичко беше омазано в масло. Нали се сещаш какво е да е омазано в масло БМВ, което е Х? Не знам дали се сещаш.
                    Но си казах - тази кола изглежда перфектно - щом има масло по нея, значи е добре - имало е масло, за да тече.
                    И я купих с риск нещо по механиката да излезе, което не мога да го видя по време на огледа.
                    В последствие се оказа, че на колата ѝ е сложена чисто нова турбина, буквално. Ама някой индивид не е сменил гарнитурите покрай нея и те изпускат като за световно. И съм сигурен, че това е била причината за продажбата й.
                    В крайна сметка всички гарнитури по двигателя ми излезеха има няма 1000лв. А мисля, че съм спестил доста повече от алтернативно, не омаслен Х в състоянието което е моето в момента.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Как е с новите амортесьори ма, нищо не казваш.
                      Не съм ги пробвал още, цял уикенд пазя стаята, че нали ме видя на какво дередже бях оня ден. При първа възможност ще ида до Боровец.
                      П.С. Има си цяла тема за амортисьори.

                      ---------- Post added at 11:00 ---------- Previous post was at 10:58 ----------

                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Както казах, важното е купето да е запазено. Другото се прави, но купе трудно ще освежиш.
                      БМВ-то го взех почти така. След пълна диагностика не показа проблеми. Но целия двигател, диференциал, турбина, преден мост карета - всичко беше омазано в масло. Нали се сещаш какво е да е омазано в масло БМВ, което е Х? Не знам дали се сещаш.
                      Но си казах - тази кола изглежда перфектно - щом има масло по нея, значи е добре - имало е масло, за да тече.
                      И я купих с риск нещо по механиката да излезе, което не мога да го видя по време на огледа.
                      В последствие се оказа, че на колата ѝ е сложена чисто нова турбина, буквално. Ама някой индивид не е сменил гарнитурите покрай нея и те изпускат като за световно. И съм сигурен, че това е била причината за продажбата й.
                      В крайна сметка всички гарнитури по двигателя ми излезеха има няма 1000лв. А мисля, че съм спестил доста повече от алтернативно, не омаслен Х в състоянието което е моето в момента.
                      Радвам се за теб, аз така си избрах 155-цата. Ама тя беше за 3000 лева.
                      За скъпа кола с още по-скъпа поддръжка такъв хазарт не бих играл и не съветвам никого да играе.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Как е с новите амортесьори ма, нищо не казваш.
                        Купувам му старите за цена каквато каже!
                        Все пак са от кочина с TUV!

                        Коле,Коле....симпатяга си,умен си ама на тема автомобили си в пълна заблуда.
                        Сега да не се засегнеш...знаеш че те ядеме за тювчето винаги.
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • 2 години си е сериозна работа.
                          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            Купувам му старите за цена каквато каже!
                            Все пак са от кочина с TUV!

                            Коле,Коле....симпатяга си,умен си ама на тема автомобили си в пълна заблуда.
                            Сега да не се засегнеш...знаеш че те ядеме за тювчето винаги.
                            Ма яжте си ме, не ми пречите.
                            Аз казах по-горе - само да не заблуждаваме хората, които случайно са влезли във форума и не са наясно, заради тях пиша.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              Радвам се за теб, аз така си избрах 155-цата. Ама тя беше за 3000 лева.
                              За скъпа кола с още по-скъпа поддръжка такъв хазарт не бих играл и не съветвам никого да играе.
                              Пунтото как го взех - общо взето беше -10 градуса. Цената беше с 50% поевтино от алтернативно такова. Влезнах, запали. Работи 4 минути на място. Загасих го и го платих. Пак със сметката, че щом работи добре, то или са замаскирали много добре всички, или просто ще извадя доста пари, за да го направя перфектно. Ама като ги извадя парите ще ми струва колкото алтернативните на пазара, ама всичко ще ми е ново и ще знам, че аз съм го сменил.
                              Типото - и него го взех така - запали, влюбих се във визията, платих го. Дори едвам се вмъкнах в него, за да го запаля, защото всичко наоколо беше пълно с коли. Дори и 1 сантиметър не съм минал с него.
                              Една кола си личи дали е поддържана или не от пръв поглед. Малките неща в купето показват дали притежателя се е отнасял добре с колата или не. Останалото, механиката, се прави.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • Докат пишете и умувате 159-ка нема остане...
                                Одиш гледаш,ако искаш водиш я в сервиз за преглед,пазариш се и броиш парата.
                                Коя е читава и коя не е времето показва,2012 като взех мойта широко мнение беше,че е не от най-читавите,2014 като я продадох беше един от най-добрите екземпляри на пазара....куриози всякви.
                                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                                Comment

                                Working...
                                X